W dniu dzisiejszym w ratuszu Bydgoszczy odbyła się uroczystość wręczenia nagród dla szkół, które osiągnęły wysokie lokaty w XXVII Ogólnopolskim Rankingu Liceów i Techników „Perspektywy 2025”. Zastępczyni prezydenta, Iwona Waszkiewicz, uhonorowała placówki, które zdobyły tytuł „Złotej Szkoły 2025”. Wśród zwycięzców znajduje się Technikum Elektroniczne nr 7, które uzyskało najlepszy wynik w województwie. Wysoką lokatę w zestawieniu liceów zajęło VI Liceum Ogólnokształcące.
W ramach dzisiejszej ceremonii wręczenia nagród, Iwona Waszkiewicz podkreśliła znaczenie pracy dyrektorów, nauczycieli oraz uczniów, wskazując na ich zaangażowanie i determinację w dążeniu do doskonałości edukacyjnej. Wyrażono również nadzieję, że zdobyte tytuły i nagrody zainspirują uczniów do dalszego rozwijania swoich talentów. Uroczystość stanowiła doskonałą okazję do podkreślenia osiągnięć bydgoskich szkół oraz ich wpływu na lokalną społeczność.
Wśród nagrodzonych szkół, Technikum Elektroniczne nr 7 zajęło wysokie lokaty nie tylko w województwie kujawsko-pomorskim, ale także w ogólnopolskich rankingach, uzyskując m.in. 10. miejsce w Rankingu Techników. Kolejne bydgoskie technika, takie jak Technikum nr 4 oraz Technikum Ekonomiczne nr 6, również zdobyły uznanie, plasując się w pierwszej setce ogólnopolskiego zestawienia. Z kolei w kategorii liceów, VI Liceum Ogólnokształcące zajęło zaszczytne 87. miejsce w Polsce, co potwierdza rosnącą jakość edukacji w Bydgoszczy.
Warto zaznaczyć, że Ranking „Perspektywy 2025” oparty jest na analizie licznych kryteriów, w tym sukcesów w olimpiadach oraz wyników matur. Tytuł honorowy „Złotej Szkoły” przysługuje tym placówkom, które zajmują wysokie miejsca w zestawieniu ogólnopolskim, co stanowi uznanie ich jakości edukacyjnej. Sukces bydgoskich szkół w ogólnopolskim rankingu podkreśla ich znaczenie w kształceniu młodych ludzi oraz przygotowaniu ich do przyszłych wyzwań zawodowych i akademickich.
Źródło: Urząd Miasta Bydgoszcz
Oceń: Bydgoskie szkoły wyróżnione w Ogólnopolskim Rankingu „Perspektywy 2025”
Zobacz Także